17 Feb 2012

GAMBAR COMEL NORA DANISH DAN MON RYANTI DI MAJLIS PELANCARAN FILEM AKU TERIMA NIKAHNYA

Gambar Nora Danish
Apabila sebut nama Nora Danish mungkin ramai yang mengenali siapakah empunya nama itu. Tetapi jika sebut nama Mon Ryanti mungkin ada sebahagian daripada kita tidak mengenali siapakah empunya nama itu. Mon Ryanti merupakan artis baru yang namanya sedang naik di arena hiburan tanah air. Sebelum ini Mon Ryanti pernah berlakon filem tempatan antaranya adalah Keramat, Hantu Dalam Botol Kicap dan yang terbaru ini adalah dalam filem Aku Terima Nikahnya.

Selain Mon Ryanti, Filem Aku Terima Nikahnyajuga dibintangi oleh pelakon terkenal seperti Adi Putra dan Nora Danish selaku watak utama. Berikut adalah beberapa keping koleksi gambar Nora Danish dan Mon Ryanti yang comel ketika majlis doa selamat dan majlis pelancaran filem ini.

Mon Ryanti Aku Terima Nikahnya


Mon Ryanti comel


Mon Ryanti


Nora Danish comel


Nora Danish cute


Nora Danish dalam aku terima nikahnya


Nora Danish


Pelakon baru Mon

10 ulasan:

Yana Libra berkata...

dah panjang tgk rambut nora danish tu~~

Tanpa Nama berkata...

Nora danish!!! Cipeng syg nora danish

fiza nurani berkata...

ok....

maszull berkata...

assalamualaikum ammar...dua2nya cute n cun la...:)

LidiaSuraya berkata...

Super cute ok nora danishhhh sukeeeeee :) chomel sgt!

AMMAR YASIR berkata...

Yana Libra: Ermmm....dulu pendek kan?

AMMAR YASIR berkata...

Anonymous: Peminat fanatik ni. Heeee

AMMAR YASIR berkata...

fiza nurani: Ok? For what?

AMMAR YASIR berkata...

maszull: W'salam.... Betul tu. Heeeeeeeee

AMMAR YASIR berkata...

LidiaSuraya: Dia comel kan? Huuhuhuhu