GAMBAR USTAZ AZHAR IDRUS YANG SANGAT BERGAYA

ustaz
Sekarang ini siapa yang tidak mengenali nama besar iaitu Ustaz Azhar Idrus a.k.a UAI yang merupakan penceramah bebas. Beliau dikenali ramai di luar mahupun di alam maya. Setiap kuliah atau ceramah yang disampaikan oleh beliau sering mendapat perhatian ramai. Bila sebut sahaja kuliah UAI pasti ramai yang berduyung-duyung mengikuti kuliah beliau.

Menerapkan unsur jenaka dalam setiap kuliah beliau telah menyebabkan ramai yang meminatinya terutamanya gologan muda. Jika kita lihat di mana-mana ceramah atau kuliah UAI, seringkali beliau berpakaian seperti alim ulamak iaitu berjubah dan berkopiah. Kali ini Ammar mahu berkongsi dengan anda semua gambar Ustaz Azhar Idus yang berpakaian formal dan bergaya. Sama-sama kita saksikan gambar-gambar ini.
217592_208768685807853_195600903791298_770258_6279946_n
Amacam? Hensem kan?

{ 13 comments.. read them below or add one }

LidiaSuraya LidiaSuraya 9 Februari 2012 12:18 PTG
memang style kan. gambar-gambar him pun cantek. he suka photography kan?
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 9 Februari 2012 12:21 PTG
LidiaSuraya: Suka suka... Ingat nak beli gak DSLR. Huhuhuhuhu
Yatie Awang Yatie Awang 9 Februari 2012 12:27 PTG
meman bergaya, macam pemilik blog ini juga..berbaju kot lagi ehhe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 9 Februari 2012 12:53 PTG
Yatie Awang; BHAHAHAH.... Ammar pulak...mana ada.
Fay Fay 9 Februari 2012 1:23 PTG
buat entri pasal ustaz don plak ammar..hehehe
CekbOlat-bOlat CekbOlat-bOlat 9 Februari 2012 1:38 PTG
mcm tak caye je gmbr atas tuh.. adkah edit? mcm2 thu zman skrg ni..

huuu.. tpi UAI mmg de bestttt!!
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 9 Februari 2012 1:56 PTG
CekbOlat-bOlat: gambar betul lah tu
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 9 Februari 2012 5:49 PTG
Cik FaRiZaM: hebat2... heeeeeeeee
Yana Nanako Yana Nanako 9 Februari 2012 9:07 PTG
ade gambar ustaz don pakai baju full kemaja sekali dengan blazer pun hensem jugak.. hehe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 10 Februari 2012 12:20 PG
Yana Nanako: Haaa...yang tu. Ingat nak letak jugak dlm blog ni. Hensem. huhuhuhu
Shaikh Norman Hakimi Shaikh Norman Hakimi 1 April 2012 7:36 PTG
saya copy gambaq ustaz azhar nahhh ;D