9 Feb 2012

GAMBAR USTAZ AZHAR IDRUS YANG SANGAT BERGAYA

ustaz
Sekarang ini siapa yang tidak mengenali nama besar iaitu Ustaz Azhar Idrus a.k.a UAI yang merupakan penceramah bebas. Beliau dikenali ramai di luar mahupun di alam maya. Setiap kuliah atau ceramah yang disampaikan oleh beliau sering mendapat perhatian ramai. Bila sebut sahaja kuliah UAI pasti ramai yang berduyung-duyung mengikuti kuliah beliau.

Menerapkan unsur jenaka dalam setiap kuliah beliau telah menyebabkan ramai yang meminatinya terutamanya gologan muda. Jika kita lihat di mana-mana ceramah atau kuliah UAI, seringkali beliau berpakaian seperti alim ulamak iaitu berjubah dan berkopiah. Kali ini Ammar mahu berkongsi dengan anda semua gambar Ustaz Azhar Idus yang berpakaian formal dan bergaya. Sama-sama kita saksikan gambar-gambar ini.
217592_208768685807853_195600903791298_770258_6279946_n
Amacam? Hensem kan?

13 ulasan:

LidiaSuraya berkata...

memang style kan. gambar-gambar him pun cantek. he suka photography kan?

AMMAR YASIR berkata...

LidiaSuraya: Suka suka... Ingat nak beli gak DSLR. Huhuhuhuhu

Yatie Awang berkata...

meman bergaya, macam pemilik blog ini juga..berbaju kot lagi ehhe

AMMAR YASIR berkata...

Yatie Awang; BHAHAHAH.... Ammar pulak...mana ada.

Fay berkata...

buat entri pasal ustaz don plak ammar..hehehe

AMMAR YASIR berkata...

Fay: Insyaallah

CekbOlat-bOlat berkata...

mcm tak caye je gmbr atas tuh.. adkah edit? mcm2 thu zman skrg ni..

huuu.. tpi UAI mmg de bestttt!!

AMMAR YASIR berkata...

CekbOlat-bOlat: gambar betul lah tu

Cik FaRiZaM berkata...

perghhh hebat la.

AMMAR YASIR berkata...

Cik FaRiZaM: hebat2... heeeeeeeee

Yana Nanako berkata...

ade gambar ustaz don pakai baju full kemaja sekali dengan blazer pun hensem jugak.. hehe

AMMAR YASIR berkata...

Yana Nanako: Haaa...yang tu. Ingat nak letak jugak dlm blog ni. Hensem. huhuhuhu

Shaikh Norman Hakimi berkata...

saya copy gambaq ustaz azhar nahhh ;D