4 Feb 2012

KISAH PENGORBANAN SEORANG KEKASIH YANG MEMBUATKAN RAMAI TERSENTUH

cry

Cinta adalah satu anugerah yang paling berharga yang dimiliki oleh insan terpilih. Hanya insan bertuah sahaja yang mendapatkan cinta yang tulus ikhlas dari pasangannya yang ikhlas mencintai. Namun, pengalaman sering mengajar kita erti kehidupan sebenar.

 

Ramai yang berubah kerana cinta dan ramai yang kecewa kerana cinta. Ada yang langsung tidak mempercayai cinta akibat pernah terluka, tertipu, dan sebagainya. Namun, kita tidak perlu ingin bahawa cinta yang pergi tidak semestinya akan pergi selama-lamanya. Mungkin cinta yang berlalu pergi ada hikmah disebaliknya. Mungkin Yang Maha Esa akan memberikan cinta yang lebih baik menggantikan cinta yang berlalu pergi.

 

Perkara yang perlu kita elakkan didalam perhubungan adalah sikap tidak mempercayai pasangan. Sering berprasangka buruk kepada pasangan selalunya akan memakan diri sendiri. Berlakulah jujur dan saling percaya mempercayai antara pasangan anda kerana itulah yang akan mengukuhkan lagi hubungan anda. Semoga hubungan itu akan kekal selama-lamanya.

 

Khas untuk pasangan yang bercinta, kali ini Ammar akan kongsi satu kisah cinta yang membuatkan ramai tersentuh apabila membacanya, Untuk membaca kisah cinta itu sila KLIK SINI.

Tiada ulasan: