KOLEKSI GAMBAR HAIWAN-HAIWAN PELIK

xlupa
Tadi Ammar ada termasuk sebuah blog yang beralamat www.xlupa.com dan Ammar menjumpai gambar-gambar pelik ni. Tajuk entri kali ni iaitu koleksi gambar haiwan-haiwan pelik. Memang pelik kan? Seumur hidup tak pernah jumpa pun lagi haiwan-haiwan yang macam ni. Jom sama-sama kita tengok koleksi gambar haiwan pelik ini.

2
Pelik je tengok muka dia.

1 (1)
Ni apa pulak?

6 (1)


11 (1)
Obor-obor ke ni?

3


12345
Bukan ni anjing ke?

4 comments.. read them below or add one

X Lupa Dot Com X Lupa Dot Com 11 Februari 2012 6:47 PTG
thanks for baclinks..

ammar boleh jer copy yang lain..
asalkan ada backlink sebegini..TQ
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 12 Februari 2012 10:30 PG
Iffah Afeefah: Tak pernanh nampak pun sebelum ni kan?