11 Feb 2012

KOLEKSI GAMBAR HAIWAN-HAIWAN PELIK

xlupa
Tadi Ammar ada termasuk sebuah blog yang beralamat www.xlupa.com dan Ammar menjumpai gambar-gambar pelik ni. Tajuk entri kali ni iaitu koleksi gambar haiwan-haiwan pelik. Memang pelik kan? Seumur hidup tak pernah jumpa pun lagi haiwan-haiwan yang macam ni. Jom sama-sama kita tengok koleksi gambar haiwan pelik ini.

2
Pelik je tengok muka dia.

1 (1)
Ni apa pulak?

6 (1)


11 (1)
Obor-obor ke ni?

3


12345
Bukan ni anjing ke?

4 ulasan:

X Lupa Dot Com berkata...

thanks for baclinks..

ammar boleh jer copy yang lain..
asalkan ada backlink sebegini..TQ

Iffah Afeefah berkata...

mmg pelik pon hehe

AMMAR YASIR berkata...

X Lupa Dot Com: Welcome

AMMAR YASIR berkata...

Iffah Afeefah: Tak pernanh nampak pun sebelum ni kan?