LAGU “BE MINE” OLEH TASHA MANSHAHAR 4 HARI 40 RIBU JUMLAH TONTONAN DI YOUTUBE

Tasha Manshahar - Be Mine
Siapakah gadis yang bernama Tasha Manshahar? Ammar sendiri pun tidak mengenali gadis ini. Beberapa hari lepas tiba-tiba kecoh di laman sosial mengenai lagu yang berjudul “Be Mine” yang dinyanyikan oleh gadis manis ini.

Paling membanggakan apabila dalam masa 4 hari video nyanyian gadis ini telah mencecah 40 ribu jumlah tontonan di Youtube.  Apa yang menarik mengenai lagu ini adalah liriknya yang menggabungkan bahasa Melayu dan Inggeris.

Menurut sumber yang dipercayai, Tasha kini sedang menjalani pengajian dalam Ijazah Sarjana Muda Perguruan. Adakah Tasha Manshahar bakal terkenal seperti artis-artis Youtube sebelum ini seperti Yuna, Najwa Latif dan ramai lagi.

KLIK SINI untuk menonton video ini.

6 comments.. read them below or add one

AMMAR YASIR AMMAR YASIR 7 Februari 2012 1:41 PTG
Muaz Faris: Yes yes...best lagu dia
maszull maszull 7 Februari 2012 4:51 PTG
assalamualaikum ammar...wah seorang lagi penyanyi youtube akan mula menempah nama dipersada seni tanahair kita...:)
~ Cik Azz ~ ~ Cik Azz ~ 7 Februari 2012 5:20 PTG
Memang tak kenal dia ni... Lagipun jarang tengok artis baru kat youtube tu.. huhuhu..
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 7 Februari 2012 7:37 PTG
maszull: W'salam. Lepas ni jadi macam NAJWA LATIF lah. Heeeee
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 7 Februari 2012 7:38 PTG
~ Cik Azz ~: Tak lama lagi ramai lah yang akan kenal dia kot