LAPTOP VS IPAD, GALAXY TAB

Gambar laptop DELL

Sekarang ni dah macam trend tengok orang bawak iPad dan Galaxy Tab ke sana sini. Kalau dulu nak online je mesti kena guna laptop ataupun komputer tapi sekarang zaman dah berubah. Online dengan iPad dan Galaxy Tab. Masa mula-mula keluar iPad dulu memang agak janggal untuk bawak kesana kesini tapi sekarang ni bila dah jadi trend bawak iPad macam benda biasa je.

 

Persoalan bermain difikiran. Perlukah aku beli iPad atau Galaxy Tab?

4 comments.. read them below or add one

Izamir Ridzwan Izamir Ridzwan 6 Februari 2012 9:54 PTG
IR usung Galaxy Note je kehulur hilir.. x mampu beli Ipad.. err
laskar pelangi laskar pelangi 6 Februari 2012 10:03 PTG
untunglahhhh ammar banyak duit...ehehehe =D
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 6 Februari 2012 10:52 PTG
Izamir Ridzwan: Galaxy Note? Best ke? Berapa harga? Apa kelebihan dia?
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 6 Februari 2012 10:53 PTG
laskar pelangi: Bhahahaha...mana ada.. Duit tak masyuk lagi ni