6 Feb 2012

LAPTOP VS IPAD, GALAXY TAB

Gambar laptop DELL

Sekarang ni dah macam trend tengok orang bawak iPad dan Galaxy Tab ke sana sini. Kalau dulu nak online je mesti kena guna laptop ataupun komputer tapi sekarang zaman dah berubah. Online dengan iPad dan Galaxy Tab. Masa mula-mula keluar iPad dulu memang agak janggal untuk bawak kesana kesini tapi sekarang ni bila dah jadi trend bawak iPad macam benda biasa je.

 

Persoalan bermain difikiran. Perlukah aku beli iPad atau Galaxy Tab?

4 ulasan:

Izamir Ridzwan berkata...

IR usung Galaxy Note je kehulur hilir.. x mampu beli Ipad.. err

laskar pelangi berkata...

untunglahhhh ammar banyak duit...ehehehe =D

AMMAR YASIR berkata...

Izamir Ridzwan: Galaxy Note? Best ke? Berapa harga? Apa kelebihan dia?

AMMAR YASIR berkata...

laskar pelangi: Bhahahaha...mana ada.. Duit tak masyuk lagi ni