10 Feb 2012

MUKA PENGACARA TV DIBAHAM ANJING SECARA LIVE

Muka-Pengacara-televisyen-dibaham-anjing
Tadi Ammar ada terbaca satu berita di Harian Metro mengenai seekor anjing membaham muka pengacara televisyen ketika pengacara itu bersiaran secara langsung di televisyen. Kejadian itu berlaku apabila pengacara itu menundukkan badanya untuk menepuk anjing itu. Secara tiba-tiba anjing itu bertindak secara agresif membaham muka pengacara itu.

Bahaya betul lah. Kena gigit anjing. Takut!!!!

anjing gigit muka pengacara
Ikuti kisah selanjutnya di ENCIK NAKAL KLIK SINI

anjing gigit muka


muka pengacara digigit anjing
Inilah wajah pengacara televisyen yang mukanya dibaham oleh anjing itu.

12 ulasan:

Yana Libra berkata...

Menakutkan je~~

AMMAR YASIR berkata...

Yana Libra: Ermmm...scary

maszull berkata...

assalamualaikum ammar...kenapa anjing tu bertindak begitu mesti ada sbb yg membuatkn ianya bertindak ganas...:)

AMMAR YASIR berkata...

maszull: W'salam.Mungkin ada sebab tu kalau tak takkan jadi macam tu,

Yatie Awang berkata...

Ya Allah..takutnya..macam mana keadaan dia ek masa tu

AMMAR YASIR berkata...

Yatie Awang: Terkoyak muka kot

laskar pelangi berkata...

menyeramkan! glurpppp ^^

nur chahaya Abadiey berkata...

salam,.
bahayanya..kalu rosak muka dah xleh nak bersiaran larh lpas nie..

Yana Nanako berkata...

anjing polis ke tu? ya Allah.. scarynyaaaaaa....

AMMAR YASIR berkata...

laskar pelangi: Bahaya kan?

AMMAR YASIR berkata...

nur chahaya Abadiey: W'salam. Tu lah pasal....bahaya sungguh

AMMAR YASIR berkata...

Yana Nanako: anjing polis kot.