PEJABAT KHAIRUL FAHMI CHE MAT DISIMBAH CAT

apek
Ammar sendiri pun tak faham lah dengan manusia sekarang ni. Tak habis-habis dengki kat orang. Bila dengki je macam-macam benda dia akan buat. Sebelum ini penjaga gol kebangsaan Malaysia, Khairul Fahmi Che Mat pernah difitnah menjadi punca putus tunang seorang gadis oleh individu yang tidak dikenali di twitter. Kini lain pula ceritanya mengenai Khairul Fahmi Che Mat atau lebih mesra dipanggil Apek.

Kali ini sekali lagi ada pihak yang tidak berpuas hati dengan Apek apabila baru-baru ini ada pihak yang menyimbah cat di pejabatnya, Khairul Fahmi Resources (KFR) Sdn Bhd di Jalan Sri Cemerlang, Kota Bharu, Kelantan. Kejadian simbah cat dipejabatnya kali ini bukanlah kali pertama tetapi kali ketiga untuk bulan Februari ini.

0rg82
Gambar pejabat Khairul Fahmi Che Mat yang disimbah cat hitam.

5 comments.. read them below or add one

Huda Huda 14 Februari 2012 7:33 PG
kenapalah orang dengki sangat kat dia ni?
Yatie Awang Yatie Awang 14 Februari 2012 12:58 PTG
kesian kat apek..ada je masalah yg datang
Noraim Noraim 14 Februari 2012 1:26 PTG
kalau ada perasaan hasad dengki tu mmg xleh lari dah. mesti buat mcm2.