15 Feb 2012

SAIFUL APEK POSITIF DADAH

saiful apek
Kalau ikutkan isu-isu semasa memang Ammar tidak akan menang tangan sebab banyak isu-isu semasa yang keluar di akhbar, blog, laman web dan sebagainya. Kali ini Ammar mahu berkongsi satu berita mengenai pelawak nombor satu di Malaysia iaitu Saiful Apek.

Tadi Ammar ada membaca berita mengenai perbicaraan kes dadah Saiful Apek ni. Dalam perbicaraan kes dadah itu, seorang anggota polis memberitahu Mahkamah Majistret di Petaling Jaya bahawa pelakon komedi ini didapati positif dadah hasil ujian awal air kencing.

Namun setakat ini Mahkamah belum memutuskan Saiful Apek didapati bersalah atau tidak atas tuduhan memasukkan dadah di dalam badan. Perbicaraan bersambung 27 Mac ini.

4 ulasan:

Affan Ruslan berkata...

Ni kes bila ni?
Terbaru ke?

Si Apek ni pun sblm ni mcm pernah ada kes yg serupa kan?

AMMAR YASIR berkata...

Affan Ruslan: Ni kes yang lama dah. Tak selesai lagi

Cik FaRiZaM berkata...

huhu....ada dgr cite , dia mmg positive, pastu org lain yg kene. geng senario gak....kire org tu menutup kesalahan dia....huhu~ tp hakikatnye . hanya Allah yg tahu

AMMAR YASIR berkata...

Cik FaRiZaM: Tak tahu lah yang mana betul sekarang