TIDAK MENUTUP AURAT DI DALAM MASJID

Seksi di dalam masjid

Tak tahu lah dengan perempuan zaman sekarang ni. Semua tempat dia nak seksi tak kira tu tempat suci ke tempat kotor ke. Kalau tempat-tempat maksiat tak hairan lah kan? Ni dalam masjid pun nak seksi-seksi jugak ke? Sedih sungguh tengok perempuan zaman sekarang ni. Banyak dosa tang ke mendedah aurat je. Kan kan?

 

Marilah kita sama-sama muhasabah diri kita semua. Bukan berniat untuk menjatuhkan maruah seseorang tapi sekadar nasihat sesama Islam. Jangan pulak lepas ni ada yang kata “Kau ni boleh tak jangan sibuk hal aku?”. Kalau tak sibuk macam mana kita nak bentuk masyarakat yang baik kan? Kena sibuk jugak lah kalau tengok benda tu tak kena depan mata. Tak kan nak diam diri je kan?

5 comments.. read them below or add one

Yana Libra Yana Libra 20 Februari 2012 5:15 PTG
pernah tgk jugak gambar macam ni kat masjid..takkan xde org tegur kan..
cik helena cik helena 20 Februari 2012 5:35 PTG
apakah???mcm tak percaya tp betul2 kejadian.. :l
ijA ijA 20 Februari 2012 8:18 PTG
jangan kene edit sudahlah..kita sama-sama ingatkan diri kita juga..